طراحی صفحه وب سایت

کلید فهمیدن این که چگونه یک صفحه خانگی موثر را طراحی کنیم، برای درک چگونگی ارتباط دادن یک پیام فریبنده و دانستن اینکه چطور بینندگان webpage را جذب کرده تا بیشتر در وب سایت شما کلیک کنند، پایین می‌آید. برای تولید فروش از وب سایت تان باید صفحه وب سایت خود را پیدا کنید تا از صفحه خانگی تان عبور کنید. زمانی که طراحی وب سایت تان به خوبی انجام شد می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر روی تعداد مشتریانی که کسب‌وکار شما از وب سایت شما ایجاد می‌کند، داشته باشد.

اولین قدم برای خرید افراد برای خرید زمانی که به وب سایت شما می‌رسند این است که آن‌ها بلافاصله پس از رسیدن به وب سایت شما را ترک نکنند. مقدار ترافیک وب سایت که بلافاصله بعد از رفتن به صفحه خانگی شما باقی می‌ماند (یا هر صفحه دیگری که آن‌ها به صفحه اول می‌روند) بدون رفتن به صفحات بیشتر، نرخ جهش نامیده می‌شود. میزان بازتاب خوب هر چیزی زیر ۴۰ % است. سرعت bounce صفحه خانگی شما یک راه عالی برای پی‌گیری کارایی صفحه خانگی تان است. شش نکته زیر به شما کمک خواهند کرد تا میزان بازتاب خود را برای صفحه خانگی تان کاهش دهید.

۶ نکته در مورد چگونگی طراحی صفحه آغازه موثر

۱. یک پیغام از آنچه انجام می‌دهید ارتباط برقرار کنید

شما به صفحه اصلی خود نیاز دارید تا با یک پیام بلند بگویید که چه کار می‌کنید. این پیام باید در چندین مکان باشد و همه چیز مشابه را بیان کند. لوگو باید به شما بگوید چه کار می‌کنید، تصاویر در صفحه خانگی شما باید آنچه را که انجام می‌دهید انتقال دهند. متن صفحه اصلی شما در چندین مکان باید به شما بگوید چه کار می‌کنید. برای اینکه بدانید خانه تان چقدر موثر است، برخی افراد هستند که می‌دانند شما چه کار می‌کنید و هرگز سایت خود را قبل از این که نگاهی به آن بیندازید، ندارید. بعد از نگاه کردن به صفحه ورود، صفحه کامپیوتر را خاموش کنید و از آن‌ها بپرسید که فکر می‌کنند شرکت شما براساس صفحه فرود شما چه می‌کند. آن‌ها چقدر به دقت آنچه را که انجام می‌دهند توصیف می‌کنند به شما خواهند گفت که صفحه خانگی تان چه کاری انجام می‌دهد.

۲. ارتباط برقرار کنید آنچه که در صفحه وب سایت شما انجام می‌شود

در این پیامی که می‌خواهید از صفحه اصلی خود فریاد بزنید، می‌خواهید در آن پیغام بگنجانید که چه چیزی برای بینندگان صفحه شما در آن است. چرا باید اهمیت می‌دادند؟ چرا باید بیشتر به سایت شما بروند؟ آن‌ها چطور از شرکت شما سود خواهند برد؟ اگر بتوانید به وضوح این مطلب را بیان کنید، مشتاق خواندن بیشتر و کلیک روی چیزی است که برای آن‌ها جالب است. کلید برقراری ارتباط با این پیام ساده، ساده، مکرر در صفحه خانگی تان با تصاویر و متن است.

۳. از یک سلسله‌مراتب طراحی استفاده کنید

یک سلسله‌مراتب ارتباطی تنها یک سلسله‌مراتب از چیزی است که شما می‌خواهید با آن ارتباط برقرار کنید. یک سلسله‌مراتب ارتباطی ایجاد کنید تا چیزهایی را که مهم‌ترین چیزهایی هستند که می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، با مهم‌ترین و غیره، ایجاد کنید. همانطور که در بالا اشاره شد، شما می‌خواهید آنچه که شرکت شما انجام می‌دهد یک عدد قوی در این لیست باشد و اینکه چگونه افراد می‌توانند به تعداد بسیار زیادی سود ببرند. اگر بیان آنچه انجام می‌دهید بسیار ساده است، چه چیزی برای بینندگان صفحه ممکن است حتی شماره شما باشد. این دو مورد باید ۷۰ تا ۸۰ درصد از آنچه از صفحه به آن‌ها منتقل می‌شود را به دست آورند. سلسله‌مراتب ارتباط را با بقیه موارد و یا چیزهایی که می‌خواهید در صفحه اصلی تان برقرار کنید پر کنید. این لیست را به ۵ یا سه مورد محدود می‌کنم. سپس سلسله‌مراتب ارتباطات خود را بگیرید و نگاهی به طراحی صفحه اصلی خود بیاندازید. با نگاه به طراحی اولین مورد در سلسله‌مراتب تان بیش‌ترین اهمیت و جهش صفحه را دارد؟ دومین مورد دوم از همه مهم‌تر است؟ من فکر می‌کنم شما این ایده را به دست می‌آورید. تمام مسیر را طی کنید و هر گونه تجدید نظر لازم را در طراحی خود انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که طراحی تان مطابق با سلسله‌مراتب است که برای خودتان مشخص کرده‌اید.

شامل یک بخش بزرگ از اقلام با قابلیت کلیک

سطح بیشتری که روی آن کلیک کرده و صفحه نمایشگر صفحه را به صفحه دیگری می‌برد احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ها روی یک صفحه دیگر کلیک کنند. این کار شامل تصاویر بزرگ یا یک جعبه تصویر چرخان چرخان است. اگر می‌خواهید نمونه‌ای از این نوع جاوااسکریپت را ببینید می‌توانید به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه کنید. افراد مختلفی وجود دارند که با آنچه می‌خواهید به آن‌ها برسید خوب است.

استفاده از ابزارهایی برای افزایش تعامل

این می‌تواند چیزی از ویدئو باشد, به یک نوار خبری که در حال حرکت است, یک نظرسنجی یا مرکز نمایش کانونی چرخش. با داشتن آیتم‌هایی که در صفحه فرود خود دارید تا توجه بیننده را جلب کنید, احتمال اینکه آن‌ها در وب سایت شما بمانند را افزایش خواهد داد. در اینجا چند مثال عالی آورده شده‌است. یک مثال عالی است. شما متوجه خواهید شد که چگونه همه جا روی صفحه روی آن کلیک شده و آن‌ها یک راست و مرکز بسته روی دکمه را دارند. علاوه بر این, آن‌ها یک غذای زنده از حساب کاربری خود دارند. یکی از مشتریان من نیز کار بزرگی با استفاده از ویدئو انجام می‌دهد. وب سایت آن‌ها را چک کنید. استفاده از ویدئو در صفحه خانگی آن‌ها بسیار مهم است. تا ببینند که طراحی آن‌ها به کجا می‌رود. در ابتدا یک صفحه نمایش مرکزی و یک نظرسنجی دارند. اگرچه رای‌گیری در این وب سایت می‌تواند با گنجاندن سوال واقعی در صفحه اصلی بهبود یابد.

آزمایش و پی‌گیری

به آزمایش و پی‌گیری طرح و طراحی صفحه فرود خود ادامه دهید. یک راه عالی برای انجام این کار, اصلاح کمی طراحی شما در یک ماه است و ببینید که آیا میزان بازتاب صفحه خانگی تان بالا و پایین می‌رود یا نه. اگر به طور قابل‌توجهی بالا رود, به طرح قبلی خود بازگردید. اگر پایین بیاید, آن طراحی را به عنوان طراحی جدید خود نگاه دارید و از آن به عنوان معیار جدید خود استفاده کنید. اگر به طور مداوم تست و پی‌گیری کنید, میزان بازتاب خود را به طور مداوم بهبود خواهید داد و در بلندمدت شاهد افت قابل‌توجهی در میزان بازتاب خود خواهید بود.

اگر این شش چیزی را که فکر می‌کنم متوجه خواهید شد, روی چیزی کلیک کنید تا به صفحه وب خود بیشتر بروید. افراد بیشتر در وب سایت شما می‌مانند و مشتریان جدید بیشتری را از وب سایت خود به دست می‌آورید. شما ممکن است این افراد را برای اولین بار خریداری کنید که به وب سایت شما بروند اما بسیاری از آن‌ها به وب سایت شما خواهند آمد.

یک مثال عالی یک مشتری احتمالی است که به تازگی از من خواسته بود ملاقات کنم. چند ماه پیش او را در یک رویداد شبکه‌ای ملاقات کرده بودم. بعد از ملاقات با اطلاعات تماس و وب سایت یادداشتی برایش فرستادم. متوجه شدم که او یا شریک تجاری او به وب سایت من رفته بودند. دفعه بعد که به او برخوردم, واضح بود که اگر چندین بار در وب سایت من بود و بسیاری از صفحات من را خوانده بود, به خوبی درک می‌کرد که چه کار می‌کنم. در نتیجه از من خواست تا با او ملاقات کنم تا درباره خدمات من صحبت کند و ببینم آیا با هم‌کار می‌کند یا نه. در این مثال خاص وب سایت من بیش‌ترین کار را برای تولید سرب انجام داد. اگر یک وب سایت داشتم که کاربران را فریب نداد تا روی اولین صفحه‌ای که روی آن‌ها فرود آمده بودند کلیک کنند, یا کاری را که من انجام دادم را توضیح دهم, من رهبری را نداشتم. اگر شما یک صفحه وب سایت خوب دارید که یک پیغام قوی را نشان می‌دهد (این پیغام همان چیزی است که شما انجام می‌دهید و اینکه چگونه بیننده می‌تواند از کاری که انجام می‌دهید و چگونه می‌تواند سود ببرد) و صفحه خانگی شما درگیر است, که باعث می‌شود افراد بیشتری از وب سایت شما مشتریان جدید بیشتری تولید کنند.

اگر می‌خواهید صفحه خانگی یا وب سایت خود را طراحی و یا دوباره طراحی کنید, پیشنهاد می‌کنم با استفاده از طرح‌های پیشنهادی, پیشنهادهای مختلفی از طرف طراحان مختلف به شما ارائه شود. با طراحی چندین طرح ایجاد شده توسط طراحان, معمولاً طراحی بهتر انجام می‌شود. از سوی دیگر, استفاده از برون سپاری هر سایت در طراحی وب سایت می‌تواند یک روش هزینه بسیار پایین باشد.

این شرکت به تجارت‌های کوچک b2b در واترلو کمک می‌کند. اگر علاقمند به ایجاد مشتریان جدید برای کسب و کاره‌ای کوچک b2b هستید, ایمیل خود را در جعبه وارد کنید و روی دکمه " ارسال به روز رسانی‌های رایگان " کلیک کنید. سپس به روز رسانی رایگان از این وبلاگ دریافت خواهید کرد.

منبع